„Ścieżki przeznaczenia” to LARP osadzony w świecie Wiedźmina, tuż po wielkiej bitwie na błoniach Velen. Zniszczona wojną kraina pogrążyła się w chaosie, pełnym bandytów i dezerterów. W tych niebezpiecznych czasach każdy musi szukać sojuszników, choć zaufanie jest towarem równie rzadkim jak spokój. Gracze wcielą się w bohaterów, których losy splatają się w świecie pełnym uprzedzeń, tajemnic i trudnych wyborów. To opowieść o przetrwaniu, lojalności i cenie, jaką trzeba zapłacić by przeżyć.

Wprowadzenie fabularne:

Wiosną 1272 roku doszło do wielkiej bitwy na błoniach Velen. Gdy bitewny kurz opadł, a wojska Nilfgaardu i Królestw Północy rozeszły się, aby przegrupować siły i wezwać posiłki przed kolejnym starciem, ziemie Velen stały się ziemią niczyją, nękaną przez bandytów i dezerterów. Znalezienie bezpiecznego miejsca i sojuszników w tych czasach jest bardzo trudne. Czy bohaterom tej opowieści, pomimo uprzedzeń i dawnych zatargów, uda się znaleźć nić porozumienia i podążyć wspólną ścieżką ku lepszej przyszłości? Sprawdźcie, dokąd zaprowadzą was zawiłe ścieżki przeznaczenia.

LARP „Ścieżki przeznaczenia” skierowany jest do osób, które nie boją się wyzwań, grania konfliktów i podejmowania trudnych decyzji.

Liczba graczy: 15

Uniwersum: Wiedźmin

Poziom trudności: Średni

Typ gry: Krótka forma HQ

Czas trwania: 3-4 h